24 Şubat 2011 Perşembe

Soda ve elma sirkesi maskesi...

Maden suyu veya sodanın cilt üzerindeki etkisini bilmeye yoktur.Yıllardır kulladığım ve vazgeçemediğim bir uygulama. İlk kez PHİA  adında bir markanın yüz spreyi ürününü kullanarak etkilerine şahit oldum. Bu marka şuan piayasada yok. Sanırım 8 9 yıl önceydi kuaförde standa tanıtımı yapılıyordu o dönem almıştım.Bildiğimiz mineralli maden suyu sadece ambalajlanmış.Uygulama bakımından kolay.Zaten birkaç ay kullanmak nasip oldu bir anda kalktı piyasadan :( Çok aradım kuaförlerde, sitelerde... vs. Bulamadım. O dönem cildimde ne gözenek ne sivilcelenme hiçbir pürüz yoktu.Etkisini inanılmaz derecede hızlı gösteren bir ürün. Daha sonra normal maden suyuyla cildimi temizleyip kuruladıktan sonra bu uygulamaya devam ettim. Ama o sodayı aç yüzünü yıka falan angarya gelmeye başladı ve bir süre sonra unuttum kendisini:)Fazla tembelim sanırım:)
 Uygulamanın püf noktası ise yüzünüze sodayı uyguladıktan sonra kendi kendine kurumasını beklemek.Bu gözeneklerin sıkışması için tavsiye ediliyor.Birde mutlaka soğuk olmalı.Şok etkiside yüzde kan akışını hızlandırarak cildin sıkışmasına yardımcı oluyor.Neyse sonradan birçok ünlü dermokozmetik markası maden suyunu ambajlayıp satmaya başladı. O çırpınışlarım La Roche Posay Termal suyuyla bitti. Uzun bir döndem de onu kullandım etkisi.... süper.... Fiyatı 23 tl civarın.Fakat ben okadar bol keseden kullanıyorumki nerdeyse 2 haftada bir almam gerekiyodu:(Kendi paranı kazanmaya başlayınca kıyamıyosun çarçur etmeye:)) ee mecburen o tembelliğimi 3  4 aydır attım üzerimden şimdi düzenli olarak sodayı bir güzel açıp yüzümü yıkıyorum :D Zaten 1 şişe soda en az   4-5 gün gidiyor:D Bu arada bana zor gelir diyenlerdenseniz sizde Sarıkız'ın doğal maden suyu spreyi mevcut.:)
  Sodanın bu etkisini kendimde uygulamalı bir şekilde kanıtladım. Fakat son zamanlarda da elme sirkesinin ciltteki etkilerini çok sık duyar oldum.Cildi parlattığını ,gözenekleri sıklaştırdığını,renk bozukluklarını giderdiğini falan.Henüz  deneme fırsatım olamadı.Genelde de kullananlar sodayla karışıtıp  tonik halinde uguladıklarını ve iyi sonuç aldıklarını söylüyorlar... Seçim sizin tabi:) Ben maden suyuna şahsen kefilim ama elma sirkesiyle nasıl olur bilemem:D Bu aralar denerim mutlaka zaten :D sonuçları size yazarım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder